تولید محتوای رپورتاژ
با پلتفرم تسمینو
SparkleSparkle
خدمات تخصصی تولید محتوا تسمینو

خدمات تولید محتوا تسمینو؛ ثبت سفارش محتوا سایت و رپورتاژ با قیمت مناسب

هنگام تولید محتوا باید به مواردی همچون اصول سئو محتوا، لحن برند و قواعد نگارشی توجه ویژه‌ای شود؛ همچنین جدای از موارد ذکر شده، هنگام تولید محتوا رپورتاژ باید قوانین رسانه‌های منتشر‌کننده نیز در‌نظر گرفته ‌شود. ما دغدغه تولید محتوای باکیفیت و تخصصی را از‌بین‌برده و شما می‌توانید با خیالی راحت محتواهای رپورتاژتان را به تیم متخصص تسمینو و محتوای سایت و فروشگاه‌تان را به متخصصان نیک نویس بسپارید.

چرا تسمینو بهترین انتخاب است؟

خدمات تولید محتوای تخصصی رپورتاژ با تسمینو

Google rank

رعایت اصول تخصصی سئو

شرط اول در نگارش محتوا، درنظرگرفتن سوالات و نیاز کاربران و شرط دوم رعایت اصول سئو است. محتوای رپورتاژ آگهی و سایت اگر طبق شروط ذکر شده نوشته نشود، به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند تاثیرگذار باشد. تیم تولید محتوای تخصصی تسمینو اینجاست تا با رعایت کامل این اصول، به شما اطمینان دهد که محتوایتان حداکثر بازدهی را خواهد داشت.

Clock

سرعت بالا در تحویل سفارش محتوا

در کنار کیفیت، سرعت بالا نیز جزء موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت. تسمینو به کمک تعداد زیادی از نویسندگان و ویراستاران متخصص خود سعی دارد تا به الگویی کامل در دقت و سرعت تبدیل شود. تیم ما این اطمینان را می‌دهد که محتوا‌هایتان طی زمانی کوتاه و با بهترین کیفیت به شما تحویل داده شود.

Low prices

تعرفه مناسب تولید محتوا

تسمینو در جهت جلب رضایت شما سعی کرده تا هزینه سفارش تولید محتوای رپورتاژ را با مناسب‌ترین قیمت مشخص کند. بهره‌بردن از نویسندگان حرفه‌ای، تیم ویراستار متخصص، سرعت بالا و نرخ مناسب وجه تمایز ما نسبت به پلتفرم‌های دیگر هستند. تک تک موارد ذکر شده در تسمینو به خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرند تا شاهد عدم رضایت از سوی شما سفارش‌دهنده گرامی نباشیم.

Operator

مشاوره رایگان تولید محتوا

اگر به تازگی با سئو، تولید محتوا و رپورتاژ آگهی آشنا شده‌ باشید، ممکن است سوالات مختلفی در این زمینه برای‌تان پیش آمده باشد؛ مانند چه رسانه‌ای را انتخاب کنیم؟ چگونه ثبت سفارش تولید محتوا کنیم؟ و سوالات گوناگون دیگر؛ در اینجا کارشناسان تولید محتوای تسمینو به کمک شما آمده و به سوالاتتان پاسخ می‌دهند.

روند سفارش تولید محتوا در تسمینو

خرید رپورتاژ آگهی

در گام نخست باید توجه داشته باشید که پیش از سفارش تولید محتوا، باید کمپین رپورتاژتان را تشکیل دهید. پس از ساخت کمپین، می‌توانید آن را انتخاب کرده و سفارش محتوای رپورتاژ را تکمیل کنید.

01 مرحله

سفارش تولید محتوا

هنگام تکمیل سفارش محتوا، باید با دقت موارد مربوط به بریف محتوا (عنوان، کلمه کلیدی اصلی و مرتبط، توضیحات اضافی و ...) را تکمیل کنید. محتواهای ثبت شده دقیقا طبق مواردی که در بریف محتوایی قرار داده‌اید، نگارش می‌شوند.

02 مرحله

تحویل محتوای خلق شده

پس از تکمیل سفارش تولید محتوا، مطالب توسط تیم نویسندگان حرفه‌ای تسمینو نگارش می‌شوند. این محتواها پس از نگارش، توسط تیم ویراستاران متخصص مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، در پنل شما قرار می‌گیرند.

03 مرحله
ورود به جمع برترین‌ها با تولید محتوای تخصصی و کاربرپسند

مزیت‌های تولید محتوای تخصصی

main component

برندینگ

با محتوای تخصصی نام برندتان در ذهن مخاطبان نقش می‌بندد.

add user

جذب مخاطبان هدف

افزایش محبوبیت با درک نیاز مخاطب

SEO

رشد ترافیک

افزایش بازدید با تولید محتوا طبق پرسونای مخاطب

کلیشه‌ای در کار نیست؛ محتوا پادشاه پادشاهان است.

کمک به افزایش آگاهی از برند
ماندگاری نام برند در ذهن مخاطب
پیشرفت کسب‌وکار

هدف نهایی تمامی کسب‌وکارها این است که برند و محصولاتشان را به همه معرفی کرده و نام خود را در ذهن مشتریان یا مخاطبانشان ماندگار کنند؛ در اینجاست که اصطلاح «محتوا پادشاه است» ارزش خود را نشان می‌دهد. اگر برای برند و خدماتتان محتواهایی درست و مطابق با نیاز کاربران تولید کنید، می‌توانید انتظار دیده‌شدن و پیشرفت داشته باشید. سئو، مارکتینگ و تبلیغات به خودی خود پادشاه هستند؛ اما این محتوا است که به هرکدام از آن‌ها معنا داده و خود را به‌عنوان پادشاه پادشاهان معرفی می‌کند.

Brand

خدمات تولید محتوا
به سبک نیک نویس

با توجه به آپدیت‌های جدید گوگل، داشتن محتوای باکیفیت در سایت قبل از شروع به لینک سازی به یک الزام تبدیل شده و دیگر مانند گذشته صرفا با سئو خارجی قدرتمند نمی‌توان به رتبه‌های بالا رسید. با تاسیس پلتفرم خدمات تولید محتوای نیک نویس سعی کردیم تا چرخه خدمات خود را کامل کرده و با ارائه محتوایی مطابق با اصول سئو، در تمامی مراحل در کنار شما باشیم.

سفارش تولید محتوا
Type machine
همکاری‌های ما

نمونه‌های موفق تولید محتوا در تسمینو

ارز دیجیتال شیبا چیست؟ معرفی شیبا اینو و بررسی مزایای آن

دانلود

5 مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار سال 2023

دانلود

امسال کدام هدیه را برای روز مادر بخریم؟

دانلود

از این جاذبه های ایران به راحتی نمی توان گذشت!

دانلود
نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟

با ما تماس بگیرید

شما می‌توانید از طریق فرم روبه‌رو و یا شماره‌ زیر با ما در ارتباط باشید.

logo
013-91001616

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم سفارش تولید محتوای متنی خود را ثبت کنیم؟

ابتدا کمپین رپورتاژ آگهی خود را تشکیل دهید؛ سپس با مراجعه به بخش تولید محتوا و انتخاب کمپین رپورتاژتان، فرآیند ثبت سفارش تولید محتوا را تکمیل کنید؛ همچنین به‌منظور سفارش محتوا برای سایت خود می‌توانید به پلتفرم خدمات تولید محتوای نیک نویس مراجعه فرمایید.


هزینه تولید محتوا در تسمینو چقدر است؟

قیمت تولید محتوای رپورتاژ در پلتفرم تسمینو فارغ از موضوع آن، به ازای هر کلمه 220 تومان است.


مزیت سفارش تولید محتوای تخصصی رپورتاژ آگهی از تسمینو چیست؟

تیم تولید محتوای پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو با تکیه بر نویسندگان و ویراستاران حرفه‌ای خود تلاش می‌کند تا با هزینه‌ای مناسب، محتواهایی باکیفیت و کاربرپسند، مطابق با قوانین رسانه‌ها تولید کند.


مهم‌ترین موضوع برای تولید محتوای رپورتاژ آگهی چیست؟

هدف قراردادن نیازهای کاربران و پاسخ به سوالات اساسی آن‌ها، مهم‌ترین موضوعی است که در محتوای رپورتاژ آگهی باید لحاظ شود.


همچنان در‌مورد سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی سوالاتی داریم؛ چگونه این سوالات را بپرسیم؟

اگر هنوز درمورد فرآیند ثبت سفارش تولید محتوا و یا موارد دیگر سوالاتی ذهنتان را درگیر کرده است، می‌توانید با متخصصان تسمینو تماس بگیرید. تیم تسمینو در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

نگاهی به مجله تسمینو داشته باشید

جدیدترین مقالات تولید محتوا

مشاهده همه

پیشنهادات ویژه تسمینو را سریع‌تر از همه دریافت کنید.

logo

تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید.

راه های ارتباطی

  • رشت، گلسار، برج کهن، واحد ۲۹
  • 013-91001616
  • info@tesmino.com

نمادها

Ecunion Logo
Senfi Logo
Twitter
Telegram
Instagram
Youtube
Aparat

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو می‌باشد.