لیست رپورتاژ آگهی رایگان که نباید از دست داد! (آپدیت جدید)

لیست رپورتاژ آگهی رایگان که نباید از دست داد! (آپدیت جدید)

از آن‌جایی که واژه رایگان در اکثر مواقع برای ما جذاب است، احتمالا واژه رپورتاژ آگهی رایگان نیز بسیار بسیار در این حوزه شما را جذب می‌کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد رپورتاژ آگهی و همچنین رپورتاژ آگهی رایگان بپردازیم. بنابراین اگر به دنبال این هستید که در مورد رپورتاژ آگهی رایگان اطلاعاتی را کسب کنید، در این مقاله ما را همراهی کنید. به بیان ساده می‌توان گفت رپورتاژ آگهی رایگان یکی از خدماتی است که توسط برخی از وب‌سایت‌ها ارائه […]

1 سال 14 19 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟
انواع رپورتاژ آگهی کدام است؟
چگونه می‌توان رتبه سایت را با رپورتاژ آگهی بالا برد؟
دیدگاه گوگل نسبت به رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟
رپورتاژ آگهی رایگان چه تاثیری می‌تواند بر خدمات ما داشته باشد؟
آیا انتشار رپورتاژ آگهی رایگان اشتباه است یا درست؟
معرفی چند وبسایت معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان
از فرصت انتشار رپورتاژ آگهی رایگان غافل نشوید 👌
لیست انجمن های ایرانی برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان
مشاهده بیشتر

از آن‌جایی که واژه رایگان در اکثر مواقع برای ما جذاب است، احتمالا واژه رپورتاژ آگهی رایگان نیز بسیار بسیار در این حوزه شما را جذب می‌کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد رپورتاژ آگهی و همچنین رپورتاژ آگهی رایگان بپردازیم. بنابراین اگر به دنبال این هستید که در مورد رپورتاژ آگهی رایگان اطلاعاتی را کسب کنید، در این مقاله ما را همراهی کنید.

به بیان ساده می‌توان گفت رپورتاژ آگهی رایگان یکی از خدماتی است که توسط برخی از وب‌سایت‌ها ارائه می‌شود و شما با مطالعه کامل این مقاله می‌توانید با نحوه انتشار رپورتاژ آگهی رایگان نیز آشنا شوید و در نهایت موجبات بالا رفتن ترافیک و سئو سایت خود را فراهم کنید.

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی یا advertorial که به اصطلاح به آن رپورتاژ خبری نیز گفته می‌شود، یک نوع محتوا است که معمولا به صورت متن، تصویر یا ویدیو بوده و در رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه، مجله، سایت و حتی تلویزیون منتشر و پخش می‌شود. اما رپورتاژی که ما در این مطلب مدنظر داریم، مربوط به انتشار در وب‌سایت‌ها است.

در تعریفی ساده می‌توان گفت که به ظاهر رپورتاژ آگهی به گونه‌ای است که مخاطب یک وب‌سایت با خواندن و مشاهده متن چنین احساس می‌کند که این رپورتاژ به وسیله همان رسانه منتشر شده و تبلیغاتی محسوب نمی‌شود اما در واقع رپورتاژ یک متن حمایت شده از سوی یک سایت، رسانه و… محسوب شده که در قبال آن هزینه‌ای دریافت می‌شود. البته در برخی موارد شاهد رپورتاژ آگهی رایگان هستیم چرا که بعضی از انواع این نوع رپورتاژ  می‌تواند مزیت‌های بیشتری نیز داشته باشد. در نهایت توجه داشته باشید که یک رپورتاژ آگهی اگر با رعایت اصول حرفه‌ای انجام شود، مزیت‌های بسیار زیادی دارد.

انواع رپورتاژ آگهی کدام است؟

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم یک رپورتاژ آگهی می‌تواند به‌صورت خبر، مقاله، فیلم، اینفوگرافی، گزارش و… تولید شود که در رسانه‌ها و سایت‌های مختلف بااعتبار، منتشر می‌شود، البته توجه داشته باشید که هر کدام باید در پلتفرم مخصوص خود منتشر شوند تا بازخورد بهتری در نتیجه دریافت کنیم. در ادامه انواع رپورتاژ آگهی را معرفی خواهیم کرد:

  • رپورتاژ آگهی رسانه ای

این نوع رپورتاژ در رسانه‌هایی مانند رادیو و تلویزیون برای مخاطبان پخش می‌شود. ممکن است یک شرکت که تولیدکننده محصول خاصی است، به‌صورت کاملا حرفه‌ای با تهیه یک فیلم از روند فعالیت‌های شرکت از ابتدا تا تولید محصول به صورت غیرمستقیم به کیفیت و کم‌نظیر بودن کالاها و یا محصولات تولیدی خود اشاره کند و مخاطبان را برای خرید محصولات آن شرکت تشویق کند. همچنین اگر قرار است که رپورتاژ آگهی برای رادیو مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توان از مواردی مثل مصاحبه یا گزارش استفاده کرده تا جنبه‌های مثبت و جذاب یک کسب‌وکار را نشان داد که در نهایت سبب تشویق مخاطبان برای دنبال کردن آن می‌شود.

  • رپورتاژ آگهی نوشتاری

این نوع از رپورتاژ در مجله‌ها و روزنامه‌ها منتشر می‌شود. برای مثال ممکن است مقاله یا گزارشی درباره سلامتی انسان نوشته و به یکی از موضوعات سلامتی پرداخته شود، همچنین در خلال آن یک محصول مرتبط به مخاطبان معرفی شود.

  • رپورتاژ آگهی اینترنتی

در حال حاضر با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در موارد مختلف، از جمله فضای مجازی و سایت‌ها، این رپورتاژ از اهمیت خاصی برخوردار است و توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. همچنین شما در این دسته‌بندی می‌توانید رپورتاژ آگهی رایگان را نیز پیدا کنید.

چگونه می‌توان رتبه سایت را با رپورتاژ آگهی بالا برد؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که رپورتاژ آگهی دارد، این است که موجب می‌شود رتبه سایت شما در شرایط ایده‌آل و بهتری نسبت به قبل قرار بگیرد. زمانی که شما در یک سایت پربازدید و با اعتبار بالا رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنید، به بالا رفتن رتبه سایت خود کمک‌ کرده‌اید چرا که اعتبار از آن صفحه به سایت شما نیز منتقل می‌شود. درواقع علت آن این است که سایت شما با کلمات کلیدی و هدف خود از سایت دیگری بازدید دریافت می‌کند آن هم سایتی که اعتبار بالایی نزد گوگل دارد و در نتیجه سایت شما در رتبه‌بندی گوگل در شرایط مطلوبی قرار می‌گیرد و هنگام جستجو در صفحات اول گوگل آورده خواهد شد.

دیدگاه گوگل نسبت به رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟

برخلاف تبلیغات معمولی و واضح که در بیشتر موارد از سوی ربات‌های گوگل منفی تشخیص داده می‌شوند و باعث از دست رفتن رتبه سایت خواهند شد، در رپورتاژ آگهی شاهد واکنش مثبت از سمت ربات‌های گوگل هستیم، چرا که برای ربات‌های گوگل رپورتاژ آگهی یک متن طبیعی است و  الگوریتم‌ های گوگل این جستجوگر با توجه به انتشار محتوای رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرطرفدار و معتبر این روش را بسیار مفید و موثر در رتبه‌بندی سایت ارزیابی می‌کند.

رپورتاژ آگهی رایگان چه تاثیری می‌تواند بر خدمات ما داشته باشد؟

لیست رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی رایگان یا به‌طور کلی یک نمونه رپورتاژ آگهی که مطابق با استانداردهای رپورتاژنویسی تولید شده باشد، تاثیر بسیار مثبتی بر روی محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما خواهد داشت. هر چقدر رپورتاژ آگهی مربوط به یک برند، شرکت، سایت، محصول و خدمات در سایت‌های معتبر و پربازدید بیشتر شود، در نتیجه استقبال از آن بیشتر خواهد شد و تاثیر بسزایی در رشد و توسعه آن خواهد داشت.

بر اساس پژوهش‌هایی که بر روی چند برند نه چندان مشهور انجام شده است، هر چقدر تعداد استفاده از رپورتاژ خبری با استفاده از لینک‌های بهینه شده در آن‌ها بیشتر بوده، آمار بازدید از محصول و همچنین ترافیک سایت نیز افزایش یافته و در نتیجه سوددهی و هدف مورد نظر حاصل شده است.

آیا انتشار رپورتاژ آگهی رایگان اشتباه است یا درست؟

یکی از مناسب‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌هایی که برای تبلیغ خدمات یا محصولات وجود دارد، بدون شک استفاده از رپورتاژ آگهی است اما در این میان برخی از سایت‌ها نیز وجود دارند که اقدام به درج رپورتاژ آگهی رایگان می کنند.

در وهله اول شاید رپورتاژ آگهی رایگان چندان جذاب به نظر نرسد و یا چنین فرض شود که نمی‌تواند دستاورد خوبی برای محصول یا خدمات هدف داشته باشد اما این فرض زمانی درست است که شما از یک سایت کم بازدید و غیر معتبر برای درج رپورتاژ آگهی استفاده کنید. اگر بخواهید بیشترین بهره را از رپورتاژ آگهی ببرید، حتما توجه داشته باشید که سایت مورد نظر شما معتبر باشد و ترافیک آن به سطح قابل قبولی رسیده باشد.

معرفی چند وبسایت معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان

حالا که با این نوع از رپورتاژ آگهی و موارد و نکات مهم به هنگام انتخاب این سایت‌ها آشنا شدید، لازم است تا به سراغ معرفی بهترین و معروف‌ترین سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان برویم:

  • موتور جستجوی گوگل

یکی از مواردی که می‌توانید برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید، خود گوگل است. برای این‌کار شما نیاز دارید تا با ورود به آدرس site.google.com یک وبلاگ بسازید و از وبلاگ خود رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کنید.

Google

  • وب‌ سایت Medium

مدیوم یک وب‌سایت خاص جهانی می‌باشد که روند متفاوتی را در پیش گرفته است! وب‌سایت مدیوم نویسندگان خود را تبدیل به خواننده‌های خود می‌‌کند و از خوانندگانش دعوت به نویسندگی! شاید کمی پیچیده به نظر برسد اما این وب‌سایت با یک عملکرد جدید محتواهای مفید را برای مخاطبانش فراهم می‌کند. اگر شما وارد سایت مدیوم شوید، خواهید دید که از شما دعوت می‌شود تا چنانچه ایده و محتوایی برای طرح دارید، به وب‌سایت ارائه کنید تا با دیگران به اشتراک گذاشته شود. مدیوم معتقد است کسانی که ایده خلاقانه‌ای برای اشتراک‌گذاری دارند باید مورد حمایت قرار گیرند، نه کسانی که صرفا تبلیغ می‌کنند.

بنابراین این سایت به شما اجازه می‌دهد تا در چهارچوب قوانین و شرایط وب‌سایت، اقدام به نوشتن کنید! بدیهی است که از شما انتظار دارد تا محتوای باکیفیت و دسته اول را در اختیار سایت بگذارید. جالب است بدانید این وب‌سایت نه تنها در برابر انتشار محتوای شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، بلکه به شما دستمزد ماهانه نیز می پردازد! بخشی از دستمزد نویسندگان از حق عضویت اعضای وب‌سایت و خوانندگان تامین می‌شود. مدیوم موضوع محتوای شما را بررسی کرده و حتی آن را به خوانندگانی که علاقه‌مند هستند نیز معرفی می‌کند.

هر چه محتوایی که توسط شما نوشته شده بیشتر مورد استقبال اعضا قرار گیرد و به عبارتی بیشتر خوانده شود، حمایت مدیوم از شما نیز بیشتر می شود! البته وب‌سایت از شما می‌خواهد که خودتان نیز برای دیده شدن محتواهایتان تلاش کنید. به نظر می‌رسد این یک چرخه برای تقویت سایت باشد که در آن هم خواننده و هم نویسنده و هم سایت سود می‌برند.

وب‌سایت مدیوم با این عملکرد نو و جالب هم از هنرمندان و نویسندگان حمایت می‌کند و هم مطالب مفیدی اعم از محتواهای داستانی، خبری، علمی، هنری، روانشناسی، آموزشی، سیاسی و… را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. البته مدیوم تبلیغات صرف را قبول نمی‌کند و نوشته‌ای که کاملا ویژگی‌های یک آگهی تبلیغاتی را داشته باشد، نمی‌پذیرد. مهم‌ترین حوزه‌هایی که مدیوم به آن‌ها می‌‌پردازد، حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، فناوری، کسب‌وکار و زندگی است.

سایت medium

  • وب‌ سایت ویرگول

ویرگول یک وب‌سایت خصوصی ایرانی است که در زمینه انتشار محتوا فعالیت می‌کند. کاربران ویرگول، در برابر این شبکه اجتماعی مختار هستند که هم در نقش خواننده و هم در نقش نویسنده حاضر شوند! به این معنی که کاربران با ورود به وب‌سایت ویرگول می‌توانند محتواهای موجود را مطالعه کنند. علاوه بر این آن‌ها این امکان را دارند که با عضویت در وب‌سایت ویرگول و پذیرش شرایط و قوانین سایت، به عنوان نویسنده فعالیت داشته باشند و نوشته‌های تولیدی خود را در این وب‌سایت منتشر کنند.

سایت ویرگول

  • وب‌ سایت idat.ir

آیدت نیز یکی دیگر از رسانه‌هایی می‌باشد که می‌توانید در آن بصورت رایگان مقالات خود را منتشر کنید و به سایت خود لینک دهید. برای ورود به سایت آیدت از آدرس : idat.ir وارد شوید.

سایت idat

  • وب‌ سایت reddit.com

وب‌سایت Reddit، شبکه اجتماعی بزرگی می‌باشد که می‌توان در مورد موضوعات مختلف به بحث و تبادل‌ نظر در آن پرداخت. جالب است بدانید که در روز میلیون‌ها نفر از وب‌سایت Reddit بازدید می‌کنند و در مورد موضوعاتِ مختلف به بحث و گفت‌و‌گو با دیگران می‌پردازند. برای لینک سازی در این وب‌سایت می‌توانید در سایت Reddit.com عضو شده و لینک مقالات خود را در آن قرار دهید.

سایت reddit

  • وب سایت اُمیگو

شبکه اجتماعی امیگو نیز یکی دیگر از سایت‌هایی می‌باشد که می‌توانید در آن ثبت نام کرده و اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان کنید. کافی‌ست در این سایت ثبت نام کنید و از قسمت ایجاد محتوا، متن مورد نظر را قرار داده و ذخیره نمایید.

سات امیگو

 

  • رپورتاژ رایگان در وبسایت یوزبیت

وبسایت یوزبیت یک وبسایت UGC محور همانند ویرگول است که می‌توانید در این وبسایت اقدام به لینک سازی و درج مطلب نمایید.

سایت یوزبیت

  • وب‌ سایت بالاترین

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان روی آن حساب باز کنید، وب‌سایت بالاترین است. این سایت خبری بعد از ثبت نام به شما امکان انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را می‌دهد.

  • وب‌ سایت medad.io

وب‌سایت مداد نیز یکی دیگر از وب‌سایت هایی است که شبیه به ویرگول عمل می‌کند. شما می‌توانید از طریق این وب‌سایت مقالات خود را منتشر نمایید و به سایت خود لینک دهید. برای درج مقاله در وب‌سایت مداد می‌بایست وارد سایت آن شوید که به آدرس : medad.io در دسترس می‌باشد.

  • سایت یونویس

یکی از جاهایی که به راحتی می‌توانید در آن رپورتاژ رایگان انتشار دهید، سایت ایرانی یونویس است. در این سایت می‌توانید با انتشار پست مهمان و به صورت کاملا رایگان، متن رپورتاژ خود را به اشتراک بگذارید. البته هنگام نوشتن رپورتاژ باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید:

  1. در کمترین حالت، باید حداقل 600 کلمه بنویسید.
  2. محتوای شما نباید به هیچ وجه اثری از کپی داشته باشد.
  3. نهایتا می‌توانید 2 لینک در متن استفاده کنید؛ لینک‌های اضافی حذف خواهند شد.
  4. مقالات شما علاوه بر تبلیغات، باید محتوای مفید داشته باشند.

در صورت نوشتن یک محتوای استاندارد و سئو شده بر اساس معیارهای بالا، یک لینک فالو رایگان به محتوایتان تعلق خواهد گرفت.

  • وبسایت جیکو

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید به راحتی در آن ریپورتاژ آگهی رایگان انتشار دهید، وبسایت ایرانی جیکو است. فرقی نمی‌کند کجای ایران باشید، در این سایت به راحتی می‌توانید آگهی خود را منتشر کنید تا مخاطبان آن را ببینند. کافی است در سایت ثبت نام کنید تا دسترسی لازم برای انتشار پست را به دست آورید. در این سایت، محدودیت خاصی از بابت موضوع آگهی یا نوع نوشتار آن ندارید و کاملا آزاد هستید.

سایت رپورتاژ آگهی رایگان جیکو

با این حال، بهتر است همچنان به اصول رپورتاژنویسی و تبلیغات پایبند باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. مزیت استفاده از این سایت این است که آگهی‌های شما، تا 5 سال منقضی نخواهند شد، مگر آن‌که خودتان قصد داشته باشید محتوایی را حذف کنید.

همچنین جیکو هیچ مسئولیتی بابت اعتبار برندهایی که در آن آگهی منتشر می‌کنند ندارد. به این معنا که در این پلتفرم، شما تنها خود را معرفی می‌کنید و هیچ مهر تاییدی بر فعالیتتان نخواهد خورد، بنابراین باید تمام تمرکز خود را روی تولید محتوای موثر بگذارید تا توجه و اعتماد مخاطبان را به خود جلب کنید.

  • رپورتاژ رایگان در بست فارسی

یکی دیگر از سایت‌هایی که به شما اجازه می‌دهد به صورت رایگان رپورتاژ بنویسید، بست فارسی است. در این سایت، دو پلن رایگان و پولی برای انتشار رپورتاژ وجود دارد. در حالت رایگان، شما تنها می‌توانید یک لینک نوفالو در رپورتاژتان استفاده کنید. برای استفاده از لینک فالو یا لینک‌های بیشتر، نیاز به پرداخت پول خواهید داشت.

این سایت، به دلیل حساسیت روی سئو محتوا و جلب اعتماد مخاطب، قوانین خاصی برای انتشار رپورتاژ دارد. از جمله:

  1. لینک سایت، در ابتدای محتوا روی نام آن قرار می‌گیرد. در این صورت، شما دارای یک بک لینک رایگان از بست فارسی خواهید شد.
  2. نوشته شما باید با معرفی سایتتان آغاز شود و در ادامه، به محتوای آموزشی یا معرفی خدمت و محصول بپردازد. در غیر این صورت منتشر نمی‌شود.
  3. محتوا باید در کمترین حالت، دارای 500 کلمه باشد. توجه داشته باشید که بهتر است رپورتاژ، نهایتا 1200 کلمه داشته باشد.
  4. کلمات کلیدی متن باید کاملا مشخص شده و در انتهای متن قرار گیرند تا تیم سئو سایت، آن‌ها را مدنظر قرار دهد و محتوایتان را بهینه سازی کند.
  • سایت اخبار رسمی

یکی از معتبرترین سایت‌هایی که می‌توانید برای انتشار رایگان ریپورتاژ آگهی از آن استفاده کنید، همین مورد است. در سایت اخبار رسمی، می‌توانید با ثبت نام رایگان، محتواهای تبلیغاتی خود را به راحتی نشر دهید. اگرچه در این روش، تنها می‌توانید از لینک نوفالو استفاده کنید، اما به دلیل بازدید بالای سایت اخبار رسمی، میزان مشاهده محتوای شما و در نتیجه ترافیک سایتتان بسیار رشد خواهد کرد.

سایت اخبار رسمی

در این سایت، هیچ محدودیت خاصی بابت موضوع محتوا یا نوع نوشتن آن ندارید. با این حال، بدیهی است که باید اصول اولیه مانند رعایت نکات اخلاقی در نوشتن، توجه به کلمات کلیدی و سئو، استفاده درست از تصاویر و تعداد استاندارد کلمات رپورتاژ را در نظر داشته باشید.

از فرصت انتشار رپورتاژ آگهی رایگان غافل نشوید 👌

رپورتاژ رایگان فرصتی طلایی و بدون هزینه است که می‌توانید با رعایت اصول درست از آن به نفع سایت خود استفاده کنید. اگر تا پایان مقاله با ما همراه بوده باشید، با رپورتاژ آگهی رایگان، مزایایی که به همراه دارد و سایت‌ هایی که می‌توانند برای انتشار این نوع رپورتاژ به ما کمک کنند، آشنا شدیم. امیدواریم تا به این‌جای مقاله برایتان مفید بوده باشد. در پایان خوشحال می‌شویم اگر نظر یا تجربه ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید.

لیست انجمن های ایرانی برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان

شاید در انتها برایتان جذاب باشد که با انجمن‌های ایرانی برای انتشار رپورتاژ آگهی نیز آشنا شوید:

https://forum.soft98.ir/index.php
http://linux-zone.org/forums/
http://forum.monji12.com/
http://noandishaan.com/forums
https://forum.persianscript.ir/
http://www.applyabroad.org/forum/index.php
http://forums.parsjoom.ir/
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/
http://www.madzone.se/forums/suggestions/1461/what-you-need-in-your-building-muscle-mass-workouts-8-tips-to-get-massive-gains-fast/page/80

 

 

 

 

علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها

2022/07/13

سلام خیلی ممنونم از معرفی این سایتها 🥰

2022/07/31

برای انتشار آگهی رایگان چه سایت هایی رو پیشنهاد میدین ؟

2022/08/15

سلام وقت بخیر ممنون برای لیست آپدیت شده رپورتاژ آگهی رایگان خیلی خیلی ممنون .
خیلی خوب میشه هر ماه آپدیت کنید
خسته نباشید.

2022/08/22

آپدیت آخر رپورتاژ رایگان واقعا عالی بود خسته نباشید
همین طوری برید جلو 😍

2022/09/02

خیلی خوبه که محتوا همیشه آپدیت، این محتوا نمونه رپورتاژ آگهی واقعا عالی تنکس تسمینو.

2022/09/02

سلام محتوا خیلی خوبی بود ممنون از آپدیت.

2022/09/15

ممنون بابت این لیست خوب رپورتاژ رایگان که در اختیار ما قرار دادین
تسمینو دوست داشتنی 🙂

2022/09/21

ممنون از مقاله خیلی خوبتون
من از سایت ویرگول تا الان برای رپورتاژ رایگان استفاده میکردم ولی سایت هایی که معرفی کردید رو هم میشناختم ولی استفاده ای نداشتم ازشون.

    2022/09/21

    ممنون داریوش جان
    اگه سایت دیگه ای هم میشناسی که میتونیم داخل سایت قرار بدیم برای ریپورتاژرایگان خوشحال میشیم که با ما به اشتراک بگذاری

2022/10/27

ممنون بابت این لیست خوب رپورتاژ رایگان که در اختیار ما قرار دادین
تسمینو دوست داشتنی 🙂

2023/01/04

بهترین هستید من چند سالیه با تسمینو کار میکنم بنظرم بهترین حوزه تو این زمینه تسمبنو هس موفق باشید👌🏽🌹

2023/05/22

بست فارسی خیلی عالیه. من استفاده کردم

2024/01/14

سلام ممنونم از مقاله خوبتون
الان به نظر شما بهتره که من از رپورتاژهای رایگان استفاده کنم و یا اینکه توی انجمن ها رپورتاژم رو درج کنم؟ تاثیر کدومشون بیشتره؟

    2024/01/15

    سلام آقای رضایی
    اگر میخواید رپورتاژ رایگان داشته باشید، بهتره از ویرگول، مدیوم، بست فارسی و … برای اینکار استفاده کنید چون تاثیرگذاری بیشتری به نسبت انجمن ها دارن.